Akupunktur former

Auriculoterapi

Er en fransk øreakupunktur; en konkret behandlingsform i forhold til fx;

• smerte
  • stress
  • ubalancer både i krop og psyke
  • migræne
  • allergi
  • rygestop  mm.

Behandlingen foregå ved at du ligger afslappet med almindelige nåle i ørene i ca 1/2 time og derefter får permanåle sat i, som typisk sidder i dit øre i ca 2-3 uger og arbejder.

Behandlingerne er typisk hver 14 dag i opstart også afhænger det af problemstilling.

Auriculoterapien har helt klart været en stor succes for mig selv, da det har hjulpet mig af med mine smerter i nakke og skuldre, dels efter whiplash og en skuldreoperation.

læs mere på https://godthjaelp.dk/hvad-er-auriculoterapi/

11243558_10206594499167034_1609926900_o

Moderne kropsakupunktur

Moderne kropsakupunktur er en nyere form for behandling indenfor akupunkturens verden, opfundet og udviklet i Danmark i år 2000.

Det er en meget effektiv krops akupunktur, som giver hurtig effekt, da den anbefales at gives over kort tid.

Der skal/kan gå fra 1 time imellem og helst op til 3 dages mellem behandlingerne som typisk er fra 2 -5 gange afhængig af problem.

Det er rigtig god og effektiv til smertebehandling, både akutte (fx sports skader) og kroniske smerter, samt rigtig mange lidelser i og på din kroppen.
Derudover er der udviklet en særlig effektiv behandling for flere øjensygdomme og problemer med hørelsen ( fx. nedsat / tinnitus mm).

Det er også utrolig effektiv i forhold til børn, der optil 10 års alderen behandles på en særlig måde med en meget lille nål.
De eneste behandlinger, som der ikke har vist effekt er med kolik og brud i knogler ved børn.
Børn er behandlingen også i ca 1/2 time – der sættes et plaster hen over de 2 nåle der bruges på så der leges eller man kan tage nålene af derhjemme efter den 1/2 time.

Læs mere på https://boel-akupunktur.com/

ACUNOVA